|
|
A Hat Szigma infrastruktúra 1. rész |
Tóth Csaba László Black Belt www.thotquality.hu Ahhoz, hogy a Hat Szigma projektek végrehajtása az elvárt szinten működjön, természetesen szükség van egy támogató infrastruktúrára is. Ez magában foglalja a szervezeti és az egyéb támogatásokat is. |
|
|
|
6 Sigma nem egy egyszeri akció |
A Hat Szigma hosszútávon Tóth Csaba László Fekete Öves www.thotquality.hu A Hat Szigma bevezetésével a vállakozásoknak az a célja, hogy az üzleti növekedést segítse. Az üzleti növekedés azonban a vevők elégedettségétől függ, amit a minőség, az ár és a szállítási pontosság határoz meg. |
|
|
Határidős szolgáltatások teljesítményének mérése |
A dinamikus "SPAN" modell 
Tóth Csaba László Kaizen Mérnök, Hat Szigma Fekete Öves GE Hungary ZRt. Energy Divízió, Veresegyház Manapság a vevői elvárásoknak való teljes mértékben történő megfelelés szinte minden vállalkozás célkitűzései között szerepel. Számos olyan tevékenység van egy cég életében, amely erre az elvárásra hatással lehet, csak nem biztos, hogy észrevesszük őket. Vagy csak nem foglalkozunk velük? |
|
|
A Hat Szigma és egy pohár sör |
Hat Szigma a kis és közepes vállalkozásokban szerző: Tóth Csaba László Hat Szigma Fekete Öves, Kaizen Mérnök Nagyon sokan úgy gondolják, hogy a Hat Szigma csak nagy vállalatoknál alkalmazható, ez pedig tévedés. A KKV-k esetében is ugyan olyan fontos a minőség, a szállítási határidő és az alacsony költség. Természetesen a tevékenységek itt is folyamatok, tehát a Hat Szigma, a filozófia és a módszer itt is ugyanúgy alkalmazható. Eltérés természetesen van, ezeket tekinti át a szerző. A kiinduló – valós – történet ráadásul nem is termelő, hanem szolgáltató folyamatot vizsgál, bizonyítva a Hat Szigma eredményes alkalmazhatóságát. A cikket – terjedelme miatt – két részben közöljük. A cikket pdf formátumban letöltheted itt: 1 rész, 2.rész |
|
|
Hat Sigma - Siker vagy ámítás? |
szerző: Tóth Csaba László, Hat Szigma Fekete Öves, Kaizen Mérnök GE Hungary ZRt. Energy Divízió, Veresegyház A Hat Szigma 2007-ben ünnepelte fennállásának 20. évfordulóját. Kevés olyan minőségügyi kezdeményezés volt, van és lesz, amely ilyen hosszú ideig kitartott volna. Magyarországon mostanában kezd szélesebb körben elterjedni, és részletesebb összefoglaló magyarul még nem jelent meg a témakörben. A szerző az elmúlt 20 évből utolsó 10-et a Hat Szigmában töltötte a GE-ben, a rendszer egyik leghíresebb alkalmazójánál. A cikk részletesen bemutatja a Hat Szigma kialakulását, fejlődését és magát a rendszert is. Aki csak érdeklődik, az szinte minden lényeges dologról hall, aki már használja a módszert, az egy újabb nézőpontot is megismerhet, a szerző őszintén elmondja a véleményét. A cikket – terjedelme miatt – két részben közöljük. A cikket pdf formátumban letöltheted itt: 1 rész, 2.rész |
|
|
|
|
|